Kofein (KFN) je nezavisna agencija za oglašavanje, odnosno agencija koja nije dio neke od velikih globalnih agencijskih mreža.
Na tržištu su prisutni od 2012. godine i tada su brojali pet zaposlenih, a danas su stigli do tridesetak zaposlenih, uz desetak stalnih klijenata i niz projekata koje odrade tijekom godine. Tomislav Krajačić, glavni kreativni direktor i vlasnik agencije Kofein prisjetio se početaka i kako je nakon početne faze probijanja na tržištu te vrlo ranog osvajanja nagrade na BalCannes festivalu uslijedilo vrijeme kad su svi veliki lokalni brendovi znali za Kofein i počeli ih pozivati na pitcheve i natječaje vezano uz jednokratne ili dugotrajne kampanje. Ubrzo je uslijedio i rezultat te su počeli raditi za brendove poput Leda, Podravke, Žita, Jadran Čarapa, Designer Outlet Croatia, dm-drogeriemarkt, Grawea…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu