Sustav ABC Hrvatska utemeljen je 2009. kao tripartitna organizacija izdavača, agencija i oglašivača čiji je cilj na osnovi certificiranih podataka omogućiti izdavačima uspješniju prodaju oglasnog prostora, dok oglašivačima i agencijama nudi istinite podatke o nakladi tiskanih medija. Smisao sustava je uređivanje tržišta od strane samih sudionika, a prvi ABC pokrenut je 1914. u SAD-u.
Koliko izdanja i koliki dio prodane naklade pokrivate, koliko ste agencija i oglašivača privukli?
Nakon sedam godina rada u Hrvatskoj pokrivamo 85 do 90 posto prodanih naklada novina i časopisa. Nače članstvo čini 18 oglašivača, deset agencija te 17 izdavača sa 60 naslova. Dva glavna izdavača, Styria i EPH prisutni su u ABC-u sa svim svojim izdanjima. Rezultati koje smo postigli potvrđuju da se samoregulativom može rješavati sve zajedničke interese.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu