Desetak godina nakon lansiranja uspješne “Simpa ti i ja” kampanje T-HT se odlučio vratiti sjaj dobro poznatom brendu i njime pridobiti nove korisnike. Rap stihovi koji su mnogima ostali urezani u pamćenje, ponovo se čuju s malih ekrana, a retro narančasti vizuali sa tek kozmetički izmijenjenim logom vidljivi su po tiskovinama i billboardima. Riječ je o kampanji za novo prepaid rješenje i tarifu za Simpa korisnike, no sa ipak nešto promijenjenim imidžem.“Iako Simpa ima poveznice sa robnom markom – kakvu su korisnici nekada poznavali – u vidu dizajna i izričaja kampanje, vrijednosti su danas nešto drugačije. Prije je Simpa bila namijenjena prvenstveno mladima, a danas ‘Simpa, štima svima’ – odnosno odgovara telekomunikacijskim potrebama svih dobnih skupina korisnika, različitih životnih stilova, ljudi koji su odrasli uz Simpu, ali i onih koji su je koristili u zrelim godinama kao i onih koji tek ulaze u svijet mobilne telefonije”, objašnjava Lorena Buljunčić, rukovoditeljica radne jedinice za prepaid korisnike HT-a.
Uštede postoje
No, kako je riječ o već pozatom brendu, T-HT-u je olakotna okolnost zasigurno bila i manje ulaganje u kampanju, jer nije bilo potrebe za dodatnim troškovima koji bi se uložili u prepoznatljivost brenda. Iako ovakvu informaciju u T-HT-u smatraju poslovnom tajnom, Buljunčić kaže kako uštede sasvim sigurno postoje u odnosu na lansiranje potpuno nove marke istog tipa. Osim toga, revitalizacija robnih marki poznata je i nije rijedak slučaj ni na našem tržištu, a odluka da Simpa kampanja dizajnom i izričajem bude nalik na Simpu od prije desetak godina, donesena je na osnovu istraživanja koje su proveli na tržištu. “Istraživanja su pokazala kako je ‘stara’ Simpa bila najdraže telekomunikacijsko rješenje velike većine ispitanika (skoro 60 posto ispitanika imalo je taj stav). Stoga se može reći da smo prilikom kreiranja kampanje poslušali korisnike”, tvrdi Buljunčić. Osim jake emotivne veze korisnika sa Simpom, istraživanja su pokazala i kako je koncepcija “remake” TV spota najbolji komunikacijski smjer za povratak Simpe. “Taj koncept – lakopamtljiva pjesma za jednostavnu i povoljnu tarifu pomiješana sa svim dobnim skupinama – najbolje prezentira vrijednosti usluge: jednostavnost, lako pamtljiva shema ponude te usmjerenost prema svim korisnicima”, kaže onda dodajući kako je osnovni cilj kampanje bio jasno prenijeti poruku o ponudi kojom mogu zadovoljiti svoje trenutne telekomunikacijske potrebe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu