Po prvi puta jučer je obilježen svjetski dan radija, medija koji je do pojave interneta godinama slovio kao najbrži i jedan od najutjecajnijih. No pojavom novih medija i razvojem tehnologija, taj je utjecaj prilično smanjen.
Dugo vremena radio je stagnirao, tržište se nije mijenjalo, a radijske postaje su se gasile. Posljednjih godina, međutim, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, radio proživljava svojevrsni procvat."Radio raste. To nam dokazuje naš osjećaj, a i naše brojke. Zadnjih nekoliko godina događa se trend profesionalizacije radio industrije, a jako smo sretni što smo upravo mi započeli taj trend", tvrdi nam Juraj Hrvačić ml., predsjednik Uprave MMC grupe, operativne kompanije s ekskluzivnim pravom zastupanja radio stanica Antena Zagreb, Narodni Radio i nacionalne radijske mreže Totalni FM. A slično razmišljaju i u grupaciji Soundset. Ne osjećaju se ugroženima internetom i tehnologijom, a radio još uvijek smatraju najbržim medijem. "Radio, za razliku od ostalih medija, ima sposobnost da potakne maštu i poveže se sa slušateljem na puno emotivniiji način. Radio prije 10 godina i radio danas bitno se razlikuju. Vodeće radijske postaje, mreže i grupacije imaju precizno uređenu strukturu, tj. programom zadovoljavaju sve potrebe svojih slušatelja", kaže nam Saša Ćeramilac, izvršni direktor programa Soundset radijske grupe na kojoj se, tvrdi on, u posljednje dvije godine slušanost udvostručila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu