Svjetska nagrada za ‘kariranu’ bocu ulja

Autor: Marta Duić , 20. kolovoz 2019. u 22:00
Ambalaža maslinova ulja istarskog brenda Latini

Rad rovinjskog studija Tumpić/Prenc pobijedio u konkurenciji 8697 rješenja.

Rovinjski studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc dobitnik je nagrade Red Dot: Best of the Best za dizajn boce maslinovog ulja istarskog brenda Latini.

Nagradu su dobili u konkurenciji 8697 radova iz 54 zemlje te će se njihov dizajn naći u međunarodnom godišnjaku Brands & Communication Design 2019/2020 i na izložbi u berlinskom Muzeju komunikacija.

Koristeći motiv karirane košulje na ambalaži ulja, kreativni tim Studija Tumpić/Prenc dočarao je dinamiku prošlosti Istre i težaka iz unutrašnjosti poluotoka koji su odlazili raditi kod zemljoposjednika Talijana bliže obali. 

Tone, predak vlasnika brenda vrhunskog maslinovog ulja Latini, krajem 19. stoljeća povremeno je radio kao zemljoradnik kod istarskih Talijana koje su tada nazivali Latini. Jednom je prilikom kao dnevnicu dobio kariranu košulju, ondašnju rijetkost pa su ga njegovi mještani prozvali Latini.

To je ostao i nadimak obitelji do danas kad su ga Tonini potomci odabrali za ime svog brenda.  "Zbog toga smo i bocu maslinovog ulja odjenuli u karirani uzorak s džepom u kojem se nalazi papirić s ispisanom stoljetnom obiteljskom pričom.

Na neki način dizajnom je boca postala portret voljenog pretka. Kroz specifičnu priču vezanu samo za ovu obitelj, prenijeli smo poruku domaće proizvodnje ulja od autohtonih istarskih sorti maslina uzgajanih s posebnom pažnjom od polja do gotovog proizvoda", kaže Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studija Tumpić/Prenc.

Komentirajte prvi

New Report

Close