Zagrebački Studio Nexus niže uspjehe u reklamnim kampanjama pivarskih industrija.
U posljednjih nekoliko godina osmislili su kampanje za pivske brendove iz čak četiri zemlje, Ožujsko, Zagrebačke pivovare, Zlatorog, slovenskog Laškog piva, Nektar pivo, Banjalučke pivovare te Chernigivske pivo, ukrajinskog SUN Inbeva. Za posljednje, ukrajinsko pivo, pak upravo su završili snimanje foto-kampanje za Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu što je najbolji dokaz da hrvatske kreativne agencije imaju što ponuditi poznatim stranim tvrtkama. Suradnja sa SUN Inbevom nastavak je ugovorene suradnje započete u kolovozu prošle godine, a koja će trajati sve do Svjetskog nogometnog prvenstva 2014. Foto-kampanjom, odrađenom posljednjih dana, Studio Nexus vodio je produkciju foto snimanja vizuala koji će sljedećih mjeseci biti korišten u promoviranju Chernigivske piva, službenog sponzora Svjetskog nogometnog prvenstva koje će se u 2014. održati u Brazilu. Suradnja između zagrebačkog studija i ukrajinske pivovare započinje prije više od godinu dana kada je Studio Nexus kao tadašnja kreativna agencija Ožujskog piva, čiji je vlasnik Zagrebačka pivovara bila članica Inbev grupacije, odabran da napravi jedinstvenu kreativnu platformu za oglašavanje ključnih pivskih brendova korporacije Inbev za devet zemalja srednje i istočne Europe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu