To što ga je Guardian proglasio digitalnim strategom koje treba pratiti u 2013. godini veliki je mamac da se Branislava Perića posluša što ima za reći o digitalnom marketingu. A to što iza njega stoji i 15 godina uspješne marketinške karijere te povjerenje najvećih svjetskih brendova, dokaz su da zna o čemu priča. Bransislav Perić osnivač je i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Paris. Radio je za brendove poput Nikea, PlayStationa, Levi'sa i McDonald'sa, a svoja će iskustva podijeliti i na konferenciji Dani komunikacija koja će se od 16. do 19. svibnja održati u hotelu Lone u Rovinju. Neke od svojih stavova i savjeta otkrio je u razgovoru za Poslovni dnevnik.
Možete li izdvojiti jednu od svojih kampanja za koju smatrate da je najuspješnija? Što je bilo presudno u kampanji i kako ste se toga dosjetili?
Prije dvije godine (kada sam bio Direktor Interakcija u DDB Pariz), pokretali smo Facebook stranicu za "Bouygues Telecom", trećega po veličini telekomunikacijskog pružatelja usluga u Francuskoj. Klijent nas je zamolio da predložimo ideju i sprovedemo je u djelo. Htjeli su da stvorimo nešto više od same zanimljive profilne slike ili duhovite podvale prijateljima. Odlučili smo proučiti način na koji koristimo Facebook, i otkrili smo da, iako svakodnevno koristimo društvene mreže, zaboravljamo na naše najdraže trenutke koje smo podijelili online. Kreirali smo aplikaciju koja će to izmijeniti, tako da uz vaš Facebook, ima izgled knjige. Bitno je napomenuti da u to vrijeme, Facebook Timeline nije još bio na raspolaganju. Razlog zbog kojeg sam spomenuo ovu ideju jest zato što upravo ona omogućuje premostiti taj jaz između funkcije i emocija. Uvid je vrlo snažan i nije bio riješen kad je ideja prvi put objavljena. Facebook čine u konačnici upravo ti najbolji trenuci u životu (brak, rođenje, novi posao …).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu