Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Sramotna kampanja poznate modne kuće zgrozila je svijet, oni su ‘pronašli’ krivca

Autor: Poslovni.hr
01. prosinac 2022. u 08:34
Podijeli članak —
Foto: Pixabay

Ubrzo su društvene mreže postale preplavljene kritikama i zgražanjem javnosti.

Modna kuća Balenciaga je godinama postavljala poseban oblik komunikacije sa svojom publikom. Ipak, mnogi se pitaju hoće li se izvući iz krize koja ju je pokosila prije nekoliko dana kada je u novoj kampanji prikazala nekoliko reklamnih fotografija koje djecu prikazuju u posve neprimjerenom kontekstu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Digli su tužbu

Francuski modni brend Balenciaga digao je tužbu protiv produkcijske kuže North Six i scenografa Nicholasa Des Jardinsa koji su, prema njihovom mišljenju, krivi za reklamnu kampanju koja je izazvala sablazan javnosti. Osim što ih traže 25 milijuna dolara, tužbom nastoje osvjetlati obraz.

Naime, riječ je o kampanji ‘Objects’ u kojoj je talijanski fotograf Gabriele Galimberti snimio djecu modele dok poziraju s modnim dodacima brenda te plišanim medvjedićima odjevenim u mrežaste majice i kožno remenje, simbole BDSM fetiša, piše Story.

Modna kuća Balenciaga je godinama postavljala poseban oblik komunikacije sa svojom publikom. Ipak, mnogi se pitaju hoće li se izvući iz krize koja ju je pokosila prije nekoliko dana kada je u novoj kampanji prikazala nekoliko reklamnih fotografija koje djecu prikazuju u posve neprimjerenom kontekstu.

Digli su tužbu

Francuski modni brend Balenciaga digao je tužbu protiv produkcijske kuže North Six i scenografa Nicholasa Des Jardinsa koji su, prema njihovom mišljenju, krivi za reklamnu kampanju koja je izazvala sablazan javnosti. Osim što ih traže 25 milijuna dolara, tužbom nastoje osvjetlati obraz.

Naime, riječ je o kampanji ‘Objects’ u kojoj je talijanski fotograf Gabriele Galimberti snimio djecu modele dok poziraju s modnim dodacima brenda te plišanim medvjedićima odjevenim u mrežaste majice i kožno remenje, simbole BDSM fetiša, piše Story.

Da bi situacija bila još bizarnija, uz neprimjerene fotografije djece, na jednoj od fotografija vidi se i dokument iz presude Vrhovnog suda SAD-a iz 2008. godine kojom se promicanje ili reklamiranje dječje pornografije potvrđuje kao savezni zločin koji nije zaštićen slobodom govora.

Ubrzo su društvene mreže postale preplavljene kritikama i zgražanjem javnosti nad novim potezom modne kuće što je dovelo do uklanjanja čitave kampanje 23. studenog.

Autor: Poslovni.hr
01. prosinac 2022. u 08:34
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close