Obitelj Chiavalon iz Vodnjana u Istri, jedan od najnagrađivanijih proizvođača ekstra djevičanskih maslinovih ulja u Hrvatskoj, zahvaljujući suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey ima novi dizajn pakiranja ulja.
"Mi stvaramo u Istri, na ideji sljubljivanja starih običaja, suvremene tehnologije i umjetnosti kao vizije za budućnost", kaže Tedi Chiavalon i ističe kako je stoga idealan smjer izgleda ambalaže bio spoj specifičnog povijesnog naslijeđa i umjetnosti koja prožima Istru na svakom koraku. S obzirom na svjetski ugled koji su do sada postigli, obitelj Chiavalon odlučila je svojim brendom promovirati Istru pa su nedavno lansirali posebno poklon izdanje zanimljivog suvenirskog formata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu