Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Spajanjem agencija do 10 milijuna kuna prihoda

Autor: Majda Žujo
04. prosinac 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Ovim spajanjem Proximity Zagreb postaje najveća full service digitalna agencija na tržištu

Ovim spajanjem Proximity Zagreb postaje najveća full service digitalna agencija na tržištu.

Proximity, agencija za integrirani digitalni marketing i Pleon, agencija za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment, odlučile su se spojiti u jednu. Tako će Marina Čulić Fischer, direktorica Pleona, postati članica Uprave agencije Proximity, a vodit će je zajedno s dosadašnjim članovima menadžmenta, Vedranom Gulinom i Domagojem Davidovićem. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Naša odluka odražava aktualni razvoj u komunikacijskim trendovima i potrebama naših klijenata. Odnosi s javnošću odavno su prerasli odnose s tradicionalnim medijima. Proximity ekspertiza na društvenim mrežama i digitalnim platformama kao što su Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Foursquare, Tumblr, Instagram ili Pinterest nam otvara neke sasvim nove mogućnosti komuniciranja s ciljanim javnostima. Osim toga, veličina je važna, a nova operacija pod zajedničkim nazivom Proximity Zagreb u 2013. bi trebala premašiti prihod od 10 milijuna kuna", poručila je Čulić Fischer, a tim spajanjem Proximity Zagreb postaje najveća full service digitalna agencija na tržištu.  

Proximity, agencija za integrirani digitalni marketing i Pleon, agencija za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment, odlučile su se spojiti u jednu. Tako će Marina Čulić Fischer, direktorica Pleona, postati članica Uprave agencije Proximity, a vodit će je zajedno s dosadašnjim članovima menadžmenta, Vedranom Gulinom i Domagojem Davidovićem. 

"Naša odluka odražava aktualni razvoj u komunikacijskim trendovima i potrebama naših klijenata. Odnosi s javnošću odavno su prerasli odnose s tradicionalnim medijima. Proximity ekspertiza na društvenim mrežama i digitalnim platformama kao što su Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Foursquare, Tumblr, Instagram ili Pinterest nam otvara neke sasvim nove mogućnosti komuniciranja s ciljanim javnostima. Osim toga, veličina je važna, a nova operacija pod zajedničkim nazivom Proximity Zagreb u 2013. bi trebala premašiti prihod od 10 milijuna kuna", poručila je Čulić Fischer, a tim spajanjem Proximity Zagreb postaje najveća full service digitalna agencija na tržištu.  

Autor: Majda Žujo
04. prosinac 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close