Je li pojava novog regionalnog dnevnog lista Slavonski dom uzburkala medijsku scenu Slavonije i Baranje? Njihovi najveći konkurenti u Glasu Slavonije, smatraju kako se to nije dogodilo, iako, u zemljopisnim okvirima, i jedne i druge novine grizu isti dio tržišnog kolača. Ali svaki sa svojim džokerima u rukavu. Primarni cilj im je osvajanje čitatelja u pet slavonskih županija (Osječko-baranjska, Vukovarsko-srijemska, Požeško-slavonska, Brodsko-posavska i Virovitičko-podravska), a potom i šire.
Novi projekti
Glas Slavonije svoje adute temelji na višedesetljetnoj tradiciji, razgranatoj i već uhodanoj mreži dopisništava, odnosno većem proizvodnom pogonu dok Slavonski dom u prvi plan stavlja mikrolociranje informacija, ali ističu i svoju, kako vole reći, nenavijačku novinarsku stranu. “Mislim da je s izlaskom Slavonskog doma razbijen monopol u pogledu regionalnih dnevnih novina u Slavoniji i Baranji. Smatramo da smo ozbiljan konkurent s velikim potencijalom. Njegujemo slobodno i nezavisno novinarstvo, i to se može iščitati iz pera naših autora. Mi nemamo kuglu oko noge kao jedan politički balast”, objašnjava Anđelko Balikić, direktor tvrtke Datapress d.o.o. koja je od kraja listopada u suvlasništvu s Europa Press Holdingom. Iako Glas Slavonije često politički etiketiraju, glavni urednik toga dnevnika Zoran Jaćimović, kaže kako je “čovjek koji ne hoda s političarima po kavama”. Dodaje kako je njihov medijski prostor jednako dostupan i otvoren za sve političke strane i opcije, a potkrepljuje to i navodima kako je u rubrici “pluseva i minusa”, jednom zgodom u “minusu” završio i Branimir Glavaš. Jaćimović smatra kako pojava novog medijskog proizvoda na slavonskom tržištu nije napravila neki bum, ali, ipak, sve što se na kioscima ponudi čitateljima smatraju konkurencijom. No, s izlaskom Slavonskog doma, glasovci su morali ojačati svoje resurse i potencijale. U idućih nekoliko mjeseci stoga planiraju pokrenuti i nekoliko novih projekata. Na popisu realiziranih stavki se već nalazi subotnji podlistak Osječki glas koji se bavi isključivo informacijama iz gradskih kotara i četvrti grada Osijeka, kao i povećani mali oglasnik, tako da im subotnje novine broje 100 stranica. “Imamo vrlo dobre reakcije čitatelja, a to znači da smo na pravom putu. Dominantni smo u Osijeku”, zaključio je Jaćimović spomenuvši, ipak, pri tome, kako Slavonski dom, ima dobar oslonac u Jutarnjem listu kao članu grupe EPH-a. O suradnji EPH i osječke tvrtke Datapress d.o.o. dalo se u javnosti naslutiti već krajem kolovoza ove godine, kada su se u Osijeku počele dijeliti besplatne novine Metro express, a dvije regionalne stranice u njim uređivati novinari Osječkog doma, svojevrsne preteče današnjeg Slavonskog doma. Pregovori o zajedničkom, novom, projektu između Zagrepčana i Osječana počeli su, pak, nekoliko mjeseci ranije. “Bio je to logičan slijed jer EPH smatramo najvećim medijskim partnerom u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu