Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prosecco skinuo s trona popularni šampanjac

Autor: Marta Duić
01. siječanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Prodaja prosecca porasla je 32 posto/FOTOLIA

Lepršava vremena za Talijane.

Iako je prodaja francuskog šampanjca u Sjedinjenim Američkim Državama u porastu od 2009. godine, pravi boom u industriji pjenušavih vina napravio je talijanski prosecco.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema podacima kompanije Nielsen, prodaja ovog pjenušavog vina, slađeg i jeftinijeg "rođaka" šampanjca porasla je 32 posto u posljednjih 12 mjeseci. Porast prodaje prosecca započeo je prije pet godina, a najviše koristi imale su tvrtke Zardetto Spumanti SRL te vinarija E. & J. Gallo. Oni koji ga piju preferiraju njegov voćni okus, mnogi barmeni počeli su ga koristiti kao glavni sastojak mnogih koktela, a uz to je i jeftinija alternativa šampanjcu tako da ne čudi što je postao toliko popularan. Međutim, nisu Talijani jedina konkurencija najslavnijem francuskom piću. I prodaja španjolske cave bilježi rast, u proteklih 12 mjeseci on je na američkom tržištu iznosio 2,2 posto.

Iako je prodaja francuskog šampanjca u Sjedinjenim Američkim Državama u porastu od 2009. godine, pravi boom u industriji pjenušavih vina napravio je talijanski prosecco.

Prema podacima kompanije Nielsen, prodaja ovog pjenušavog vina, slađeg i jeftinijeg "rođaka" šampanjca porasla je 32 posto u posljednjih 12 mjeseci. Porast prodaje prosecca započeo je prije pet godina, a najviše koristi imale su tvrtke Zardetto Spumanti SRL te vinarija E. & J. Gallo. Oni koji ga piju preferiraju njegov voćni okus, mnogi barmeni počeli su ga koristiti kao glavni sastojak mnogih koktela, a uz to je i jeftinija alternativa šampanjcu tako da ne čudi što je postao toliko popularan. Međutim, nisu Talijani jedina konkurencija najslavnijem francuskom piću. I prodaja španjolske cave bilježi rast, u proteklih 12 mjeseci on je na američkom tržištu iznosio 2,2 posto.

No unatoč svemu, francuski šampanjac i dalje ostaje premium proizvod u SAD-u s najnižom cijenom od 50 dolara po boci, dok za talijanski prošek minimalno trebate izdvojiti 12 dolara. Nakon prošlogodišnjeg rasta prodaje od jedan posto, pozitivan trend očekuje se i ove godine. Sam Heitner, direktor Champagne Bureaua tvrdi kako konkurencija zapravo pomaže prodaji šampanjca. "Što više ljudi piju pjenušava vina, to je veća šansa da će postati pravi ljubitelji i kad-tad se okrenuti šampanjcu", objašnjava. 

Autor: Marta Duić
01. siječanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close