Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Mc Donald’s odbio ideju Burger Kinga o “hamburgeru mira”

Autor: Poslovni dnevnik
02. rujan 2015. u 15:48
Podijeli članak —
Ideju o kombinaciji odbio McDonald'sov direktor Steve Easterbrook

Ideju o kombinaciji odbio McDonald’sov direktor Steve Easterbrook.

Burger King je zakupio oglase preko cijele stranice u The New York Timesu i Chicago Tribuneu, pozivajući McDonald's na partnerstvo kako bi u čast nadolazećeg Dana mira ( 21. rujna)  stvorili zajednički McWhopper, a prihodi od te prodaje otišli bi  u dobrotvorne svrhe za Peace One Day inicijativu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ideja o kombinaciji dvaju popularnih hamburgera nije uspjela jer je McDonald'sov direktor Steve Easterbrook odbio tu ponudu.  "Sviđa nam se namjera, ali mislim da naša dva brenda mogu učiniti neki smisleniji napor kako bi stvorili promjene," rekao je Easterbrook, te drsko dodao- "P.S. Idući put će biti dovoljan i obični telefonski poziv".  

Burger King je zakupio oglase preko cijele stranice u The New York Timesu i Chicago Tribuneu, pozivajući McDonald's na partnerstvo kako bi u čast nadolazećeg Dana mira ( 21. rujna)  stvorili zajednički McWhopper, a prihodi od te prodaje otišli bi  u dobrotvorne svrhe za Peace One Day inicijativu.

Ideja o kombinaciji dvaju popularnih hamburgera nije uspjela jer je McDonald'sov direktor Steve Easterbrook odbio tu ponudu.  "Sviđa nam se namjera, ali mislim da naša dva brenda mogu učiniti neki smisleniji napor kako bi stvorili promjene," rekao je Easterbrook, te drsko dodao- "P.S. Idući put će biti dovoljan i obični telefonski poziv".  

Autor: Poslovni dnevnik
02. rujan 2015. u 15:48
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close