PR-ovcima loše ide, ali ona je s kolegicom pokrenula novu agenciju

Autor: Majda Žujo , 03. listopad 2012. u 13:41
Marina Karamatić Sopić

Unatoč stalnim pričama kako PR industriji u Hrvatskoj nikad nije bilo teže, prije dva tjedna tržište je postalo bogatije za još jednu agenciju.

Unatoč stalnim pričama kako PR industriji u Hrvatskoj nikad nije bilo teže, prije dva tjedna tržište je postalo bogatije za još jednu agenciju. Naime, nakon višegodišnjeg iskustva u medijima i odnosima s javnošću Marina Karamatić Sopić i Ivana Očevčić odlučile su pokrenuti Ambrela komunikacije.

“Odlučile smo udružiti snage i pokrenuti vlastiti posao jer smatramo da će na taj način naše ideje i naša kreativnost najbolje doći do izražaja. Obje imamo dugogodišnje iskustvo u medijima i odnosima s javnošću što je našoj odluci pružilo snažan vjetar u leđa. Iako je agencija mlada, naše iskustvo je veliko što su odmah prepoznali potencijalni partneri”,  ispričala nam je Karamatić Sopić dodajući da unatoč kratkom postojanju, brige oko posla trenutno nemaju. Kako kaže, administracijske procedure također nisu dugo trajale, a sve je riješeno u svega nekoliko dana. No, iako svjesne da tržište zahtijeva užu specijalizaciju, trenutačno odgovaraju na potrebe klijenata različitih profila i djelatnosti.

“Usluge komunikacijskog menadžmenta prilagođavamo njima pa već radimo na projektima iz područja businessa, lifestylea, IT sektora, turizma te društvenih mreža. Najvažnije nam je da pomognemo poduzetnicima u njihovim koracima da dođu do svojih ciljanih publika te vjerujemo u projekt kojega podržavamo. Uvjerile smo se kako postoji puno izvrsnih poduzetničkih priča koje tek trebaju biti ispričane”, smatra Karamatić Sopić. Osim toga, misli da je tržište dovoljno veliko za sve koji nude kvalitetnu, brzu i sveobuhvatnu uslugu, za one koji se mogu učinkovito prilagođavati potrebama klijenata i ponuditi rješenja za ono što klijente zanima te im pri tome ne oduzimati dragocjeno vrijeme.

“Vjerujemo da ćemo se izdvojiti kvalitetom usluge i svojim svježim kreativnim rješenjima. Same smo položile najteži test – onaj pred samima sobom, posvećene smo u svemu do u detalje, želimo raditi pametno, a ne teško i svakako dijeliti uspjeh sa suradnicima i prijateljima. Iznenadila nas je zainteresiranost klijenata, pretpostavljale smo da ćemo na prve klijente čekati dugo. No, na našu radost, bile smo u krivu”, dodaje. A ne obeshrabruje ih niti kriza niti nedavna odluka Vlade o ograničavanju rada PR agencijama.

“Dobro je da su svima poznata pravila poslovanja na tržištu. Pozdravljamo reguliranje poslovanja s državom jer će jedino na taj način svi koji to žele zaista i imati priliku raditi na projektima u kojima državne i lokalne institucije trebaju podršku u odnosima s javnošću. Svako uređenje tržišta nas veseli”, zaključuje Karamatić Sopić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close