Hrvatska Lutrija je povodom 45 godina postojanja lansirala novu kampanju. Za kreativni koncept zadužena je agencija Real grupa uz kreativnog direktora Mara Pitarevića. Uz Kabinet produkciju, redateljica Sonja Tarokić režirala je spot koji najbolje opisuje 45 godina Hrvatske lutrije, a kroz priču nas vodi glas Željke Fattorini, nekadašnje spikerice i voditeljice TV Zagreb pa HTV-a.
“Ovo je velika i lijepa obljetnica. HL već 45 godina živi i raste sa zajednicom kojoj je vratio 2,5 milijarde kuna kroz društveno odgovorno poslovanje, a čak devet milijardi osvojili su dobitnici kroz sve ove godine. Ova kampanja govori kako je svim ljudima zajedničko da vole igru. Kroz igru učimo o sebi i svijetu oko nas. Kampanja je slavlje radosti života i životnih igara, izaziva emocije”, objasnio je Pitarević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu