Jedan od najvažnijih zadataka medijske strategije je probrati i posložiti sve raspoložive komunikacijske kanale te njihove međusobne korelacije kako bi kampanja i poruka u konačnici bile što efikasnije. Ipak, takvo što u svijetu fragmentiranih i digitalnih medijskih kanala istovremeno predstavlja i konkretan izazov, smatra Maja Šplajt, menadžerica za digitalne medije Real grupe, hrvatske full-service agencije čije je poslovanje na šest tržišta nagrađeno s dva prestižna Eficácia, ali i brojnim drugim priznanjima. Promatramo li ga kao utjecaj na kupnju ili odluku potrošača, marketing je, kaže, bitno kompleksniji proces nego što je to moguće izmjeriti putem društvenih platformi koje se obično uzimaju kao kriterij.
Koji su trenutni trendovi medijskih strategija?
Medijska strategija uvijek će ovisiti o proizvodu i targetu kojem se obraćamo. Online je neizostavni dio svake medijske strategije te vjerujem kako će u 2017. godini definitivno biti u još većem fokusu svakog proizvoda i brenda. Ipak, valja istaknuti sve više ulogu podataka i analize u izradi medijskih strategija, što prvenstveno dolazi iz digitala. Medijska strategija na neki način mora biti konzervativna prema novim trendovima, oduprijeti se trendu ili inovativnosti koji su sami sebi svrha, a nemaju stvarni medijski učinak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu