Sa svih smo strana bombardirani prikazima savršenih, utegnutih i besprijekornih tijela. Fotošopirane ljepotice i ljepotani nam izazivaju komplekse, posebno tijekom ljetnog 'beach – body- ready' ludila, a oni prosječnog izgleda teško dobivaju svoje mjesto pod suncem ili pred objektivima.
Baš zbog toga, objašnjava kreativni direktor u agenciji Imago Ogilvy Darko Bosnar, za novu kampanju Pipi, brenda koji slavi opuštenost i #bolimePipi stav, proteklog ljeta odlučili su na splitskim Bačvicama podignuti Spomenik neisklesanom tijelu. Bosnar ističe kako su željeli da u kamenu bude upisano i isklesano kako svi oni neutegnuti, nedefinirani i svi istinski 'kraljevi opuštenosti' imaju svoje mjesto pod suncem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu