Neki od najprestižnijih svjetskih brendova i dizajnera sve više pažnje počeli su pridavati sezonskim futrolama za smartphone i tablete. Istovremeno, i njihove glavne trgovine i online trgovci poseban prostor u trgovinama posvećuju upravo njihovom plasiranju.
Rijetko kada je vrhunska tehnologija imala takvu povezanost s visokom modom. Hermes tako priozvodi futrole za iPadove u 15 boja koji imaju i prilagodljivo postolje i olovku, a mogu se kupiti po 1430 funti. Spencers pak prodaje foldere za smartphone on meke jelenje kože po cijeni od 150 funti. S napretkom tehnologije takvi dodaci u nekim su slučajevima preuzeli i ulogu tradicionalnih aktovki i poslovnih torbi. Oni koji imaju 1295 funti viška tako mogu kupiti Burberryjevu futrolu od nojeve kože koja ima i veliki pretinac za dokumente. Ove sezone je i poznati dizajner cipela Jimmy Choo izbacio liniju futrola za iPhone od sjajne tkanine koji se mogu kupiti za "svega" 135 funti, dok je Comme des Garçons' izbacio mekani kožni novčanik/futrolu koja dolazi u 12 boja, a stoji nešto manje od 300 funti. Maison Martin Margiela pak proizvodi antilopne futrole za iPad s uzorkom pitona, a koštaju 435 funti, a Mulberry's je online odjel posvetio komadima u crnoj boji i boji hrasta. Dodaci poput mekane torbe Daria po cijeni od 160 funti ili prilagodljive iPad futrole od 295 funti vjerojatno će nadživjeti uređaje koje štite.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu