Smatram da se pozitiva generalno osjeća na tržištu te da je određeni postotak na valu dobre ekonomije", kaže Tomislav Krajačić, vlasnik i glavni kreativni direktor Kofeina (KFN), nezavisne agencije za oglašavanje, odnosno agencije koja nije dio neke od velikih globalnih agencijskih mreža.
Premda su kao nezavisna domaća agencija s radom počeli usred nezavidne tržišne situacije, kada je ekonomska kriza bila na vrhuncu, u kratko vrijeme ostvarili su suradnju s ozbiljnim klijentima, što ih je pozicioniralo kao utjecajnu agenciju i uvrstilo među najvažnije domaće kreativce. U intervjuu nam je otkrio kakva je bila 2018. godina za agenciju, čime se izdvajaju, ali i kakvo je stanje na tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu