Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ove dvije bizarne rečenice zapravo mnogo govore o današnjem vremenu

Autor: Tomislav Hrastovčak
30. travanj 2014. u 18:49
Podijeli članak —
Thinkstock

U američkim lokalnim medijima ovoga je mjeseca objavljeno kratko izvješće koje na prvi pogled djeluje trivijalno i smiješno, ali zapravo puno govori o današnjem vremenu.

U američkim lokalnim medijima ovoga je mjeseca objavljeno kratko izvješće koje na prvi pogled djeluje trivijalno i poprilično smiješno, ali na posredan način govori puno o današnjem vremenu obilježenom internetom, društvenim mrežama i viralnim senzacijama.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, u tiskanom izdanju i na portalu lista The Whidbey News Time iz gradića Oak Harbor u državi Washington objavljen je pregled lokalnih poziva na broj 911, a među njima i jedan vrlo neobičan:

U američkim lokalnim medijima ovoga je mjeseca objavljeno kratko izvješće koje na prvi pogled djeluje trivijalno i poprilično smiješno, ali na posredan način govori puno o današnjem vremenu obilježenom internetom, društvenim mrežama i viralnim senzacijama.

Naime, u tiskanom izdanju i na portalu lista The Whidbey News Time iz gradića Oak Harbor u državi Washington objavljen je pregled lokalnih poziva na broj 911, a među njima i jedan vrlo neobičan:

"Pozivatelj iz ulice Harold tvrdi da se u njegovu dvorištu nalazi vjeverica koja se kreće u krug. Smatra da je možda otrovana, ali boji se pružiti joj pomoć jer bi ga netko mogao snimiti i objaviti to na YouTubeu."

"Vijest" o nesretnoj vjeverici u ovome obliku ne bi se mogla pojaviti prije 20 niti 10 godina, pa vjerojatno čak ni u prvim godinama postojanja YouTubea, kada društvene mreže i viralni sadržaj još nisu uzeli toliko maha. 

Međutim, objavljene u 2014. godini, ove dvije rečenice na duhovit način odražavaju duh današnjeg vremena u kojemu je pojam privatnosti potpuno redefiniran, a internet teoretski svakome omogućuje (željenih ili neželjenih) "15 minuta slave". Doduše, iza neobičnog telefonskog poziva možda stoji obična, neslana šala, ali to uopće ne umanjuje poantu. Sve što je šaljivo i neozbiljno ionako neodoljivo privlači internetsku publiku.

Putem društvenih mreža, bizarna priča je na kraju dospjela u mainstream medij poput Business Insidera, koji na duhovit način komentira "situaciju" s vjevericom, ustvrdivši kako je riječ o ultimativnom "problemu prvoga svijeta", što je inače tipična podrugljiva uzrečica kojom internetski korisnici označavaju zabrinutost stanovnika razvijenih zemalja zbog nebitnih stvari.

Fotografija novinskog teksta se inače proširila društvenom mrežom Twitter pa je, na ironičan način, nepoznat čovjek koji strahuje od YouTubea postao svojevrsna internetska senzacija. Što je opet sasvim u skladu s modernim vremenima.

Autor: Tomislav Hrastovčak
30. travanj 2014. u 18:49
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close