‘Organizatorima evenata nudimo najnapredniji sustav za organizaciju konferencija te prodaju ulaznica na tržištu’

Autor: Promo , 03. siječanj 2024. u 16:37
Foto: Pixabay

CoreEvent je najbrže rastuća ticketing platforma u regiji. Do sada su vodili više od 10.000 događanja uz stotine tisuća posjetitelja, a očekuju i brzi porast tih brojki s obzirom na to da se event industrija definitivno oporavila i premašila brojke iz razdoblja prije korone.

CoreEvent je najbrže rastuća ticketing platforma u regiji. U svojoj ponudi objedinili su upravljanje događajima, prodaju ulaznica i izradu akreditacija, uglavnom sve potrebe koje organizatori različitih evenata mogu imati. Tako se na njihovoj platformi u minuti može kreirati koncert ili konferencija uz brojne pogodnosti. Organizator sam može putem mobitela mijenjati informacije, upravljati ulaznicama, cijenama i slično.

Organizatori konferencija pak imaju mogućnost preuzeti aplikaciju koja im omogućuje live obavijesti sudionicima kao i interakciju. CoreEvent prati live statistike prodaje i posjete pa organizatori imaju uvid u to odakle dolaze njihovi korisnici i ostale korisne podatke o svom eventu.

  • Za organizatore nudimo mobilne aplikacije, webshop za njegovu robu i različita specifična rješenja. Sposobni smo brzo reagirati na sve zahtjeve. Također nudimo kvalitetne analitičke i marketinške mogućnosti za upoznavanje i privlačenje publike – pojasnio je direktor Filip Gobin.

Budući da niti jedan događaj ne može proći bez posjetitelja, za njih su pripremili aplikaciju koja olakašava pregled rasporeda događaja, slanje obavijesti i networking. Gobin ističe kako su prednosti za posjetitelje brza i jednostavna kupnja, izostanak naknada na većini događaja te kvalitetna korisničkapodrška, što je kao i organizatorima jednako važno i kupcima.

Ovaj tehnički najnapredniji sustav za organizaciju konferencija te prodaju ulaznica na tržištu nastao je kao proizvod IT tvrtke CoreLine. A s obzirom na to da su zapravo IT tvrtka, nije im problem brzo razviti rješenje za sve potrebe i vrste događaja.

  • Radeći za jednog klijenta iz event industrije shvatili smo da tržište nema proizvod koji pokriva sve potrebe različitih organizatora te da cijenom možemo biti puno povoljniji kako organizatoru tako i posjetitelju događaja. Pratimo smanjenja naknada u platnom prometu i razliku nismo ostavljali sebi – rekao je direktor tvrtke Dominik Dragičević.

Krenuli su sredinom 2018., a odvojili se u zasebnu firmu krajem 2021. godine. Danas surađuju s više od 150 organizatora, a samo po broju ulaznica u 2023. rasli su čak četiri puta u odnosu na prethodnu godinu. Na to je naravno utjecao i procvat industrije u post covid razdoblju. Uz porast organizatora sportskih natjecanja, najveći rast ipak bilježi glazbena industrija gdje se posebno ističe trap scena.

Na glazbenu industriju, ističu, otpada 60 do 70 posto prodanih ulaznica. Ovisno o dobu godine, jer sada se to pojačava kako kreću najave festivala duž Jadrana.

  • No zanimljivo je da, barem na našoj platformi, odlične rezultate bilježi i kultura.
    Najviše smo ponosni na dvije stvari: zadovoljstvo koje pokazuju naši klijenti te sposobnost našeg tima da se snađe u izazovima koje nose nove industrije u kojima još nismo radili. Na našoj platformi kulturna događanja čine oko 20 posto, a ukupno mislim da je kulturna scena još i veća u udjelu prodajnih ulaznica. Osim poznatih ustanova javlja nam se puno novih nezavisnih organizatora u kulturi koji su vrlo uspješni. Posebno je izražena stand-up scena – istaknuo je Dragičević.

Do sada su vodili više od 10.000 događanja i stotine tisuća posjetitelja, a očekuju i brzi porast tih brojki s obzirom na to da se event industrija definitivno oporavila i premašila brojke iz razdoblja prije korone.

  • Pored onih organizatora koji su opstali na tržištu svakodnevno se pojavljuju novi s inovativnim programima te mnogi opstaju. Ti novi većinom dolaze nama, gledamo kako izrastaju u velike igrače i to nas veseli. Rekao bih da smo naslonjeni na turizam postali zemlja festivala i za mnoge niste ni čuli, a posjećuje ih tisuće ljudi iz čitavog svijeta. Ono što se najviše, kao i u svakodnevnom životu, promijenilo su cijene ulaznica. To je više posljedica porasta troškova organizacije, a ne toliko cijene samih izvođača. Jedino su povoljnije naše naknade – zaključuje Gobin.

Komentirajte prvi

New Report

Close