Mario Fraculj, član Uprave Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i predsjednik Odbora za regulaciju i samoregulaciju u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o HURA-inom istraživanju, poslu sudskog vještaka, radu udruženja i očekivanjima od nove Uprave koja se bira danas na Skupštini.
Nedavno je HURA u suradnji s Ipsosom provela istraživanje s ciljem razumijevanja percepcije struke tržišnog komuniciranja. Koje su ključne poruke tog istraživanja?
Istraživanje je pokazalo da većina ispitanika oglase doživljava pozitivnima, ali još je uvijek značajan broj i onih koji smatraju da se oglasima ne može vjerovati. Ipak, njihov udjel je manji u odnosu na istraživanje od prije tri godine, što ukazuje na pozitivne pomake u oglašivačkoj praksi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu