Brendiranje je igra i s pravilima i bez njih.
Na putu od ideje do realizacije proizvoda, a zatim do uspješnog plasmana i pozicioniranja na tržištu, nalazi se toliko stanica; toliko je konaca koje treba držati u rukama, pa se lako može dogoditi da Vam netko ili nešto te konce i pomrsi, piše internetski portal brandmanager.com.hr. Priče o uspjehu razlikuju se od slučaja od slučaja, tako da ne postoji univerzalna receptura – svi za jednoga i jedan za sve. Ali, kako to obično biva, postoje neke smjernice na putu stvaranja uspješnog brenda, a koje mogu svima biti od koristi ako ih prilagode svojim specifičnim potrebama i okolnostima. O stvaranju uspješnih brandova postoji ono čisto "školski" i postoje stvari koje možete naučiti samo od onih kojima je to već uspjelo. Ali, ne možete uvijek primijeniti sve. Zato vam donosimo nekoliko putokaza da biste znali odakle početi, piše internetski portal brandmanager.com.hr:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu