Oglašivači će ove godine potrošiti 5,6 milijardi dolara za oglašavanje na YouTubeu, što je više od 50 posto više nego prošle godine.
Oštar rast koji je posljedica eksplozije pregledavanja sadržaja s YouTubea putem mobilnih uređaja. Izvješće eMarketera nadalje predviđa kako će nakon što YouTube plati svojim partnerima s kojima surađuje u oglašavanju kompanija imati neto prihod od 1,96 milijardi dolara. YouTube je preuzeo Google 2006. godine za 1,65 milijardi dolara, a kompanija danas ima više od milijarde pregleda mjesečno i privlači petinu svih američkih prihoda u za videooglašavanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu