U pokušaju da zadrži poziciju na tržištu njemački McDonald's uvodi posluživanje za stolovima, a tvrtka je isprobala i druge inovacije u poslovanju.
Najveći svjetski lanac brze prehrane istražuje niz novih rješenja uključujući utipkavanje narudžbe na digitalnom kiosku umjesto čekanja u redu uz opciju posluživanja za stolom, posebne burgere po narudžbi te novi restoranski lanac kako bi oživio dobit i uspješnije se natjecao na tržištu protiv konkurenata poput Chipotle Mexican Grilla ili Burger Kinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu