Nielsen je u Sjedinjenim Američkim Državama dobio akreditaciju Media Rating Councila (MRC-a*) za mjerenje TV rejtinga na digitalnim platformama. Dodatna usluga poznata kao „Digital in TV Ratings“ iskazuje gledanost linearnih TV programa na kompjuterima i mobilnim uređajima. Ovo je prvo rješenje koje je dobilo akreditaciju MRC-a za svoj doprinos mjerenju TV gledanosti na kompjuterima i mobilnim uređajima.
Mjerenje TV rejtinga na digitalnim platformama u SAD-u započelo je 2015. godine, a trenutno ga koriste klijenti poput ABC-a, CBS-a, Freeforma i Univisiona. Ova usluga dostupna je u 25 država svijeta – u Europi se trenutno koristi u Njemačkoj, a krajem 2016. započela je i implementacija u Poljskoj. Nielsen uskoro planira širenje ove usluge i u ostalim europskim zemljama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu