Vedran Vereš direktor je agencije Initiative Zagreb, koja je prema izvještaju međunarodne konzultantske kuće R3 najuspješnija globalna agencija u akvizicijama novih klijenata u prvoj polovici 2018. U razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva kako privlače nove klijente, uspoređuje naše tržište s tržištem regije i posao u agenciji s poslom u medijskoj branši. Pojasnio je i koje su prednosti agencije Initiative Zagreb, koji su izazovi koje očekuje u branši i koliko je ključno pratiti trendove.
Dugogodišnje iskustvo u medijskoj branši daje vam pogled na medijsku scenu s obje strane. Možete li usporediti svoju dosadašnju karijeru u medijima te ovaj agencijski posao? Koje su osnovne razlike i koje su prednosti agencijskoga rada?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu