Andreas Simon predsjednik je Uprave marketinške agencije BBDO u Budimpešti, a slovi za stručnjača za razumijevanje potrošača i bihevioralni marketing.
Simon će biti predavač na Danima komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, a u predavanju naslova Sexy podaci: Suvremeni izvor kreativne inspiracije krije se pojašnjenje kako preplitanjem "običnih" podataka otkrivamo zašto se neki ljudi ponašaju na određeni način. Dakle, nije seksi znati da brendirane kulinarske stranice privlače 40-godišnjake, već je seksi doznati zašto takve stranice premda izgledaju moderno ne mogu "upecati" mlade ljude koji žele naučiti kuhati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_dolar]
Uključite se u raspravu