Ovogodišnji turistički rezultati otoka Raba premašili su očekivanja turističkih djelatnika. Dvomilijunto noćenje na otoku je zabilježeno čak 12 dana ranije od očekivanog, milijunto u gradu Rabu četiri dana prije. Rab najviše posjećuju Nijemci, Austrijanci, Slovenci i domaći gosti. Većina gostiju odsjeda u privatnom smještaju, što je rezultat proaktivnosti iznajmljivača. O protekloj sezoni i planovima za posezonu razgovarali smo s direktoricom Turističke zajednice Grada Raba Ivanom Matušan.
U čemu je tajna vašeg turističkog uspjeha?
Da bi jedna destinacija počela rasti, izuzetno je važno osmisliti turistički proizvod, kojeg grad Rab zasigurno ima. Naš turistički proizvod nije baziran isključivo na suncu i moru, u prilog tome govore i činjenice kako smo ovogodišnji porast od 6% u noćenjima te 8% u dolascima ostvarili većinom u predsezoni, a još nas čeka i Advent od kojeg također očekujemo određenu sumu noćenja. Naš je turistički proizvod sukus najboljeg što kvarnerska destinacija može ponuditi – prekrasne i očuvane prirode, mogućnosti za aktivno bavljenje turizmom kao što su biking i treking, oaze za nautičare, kulture i tradicije te sigurnosti u destinaciji, koja je u današnje vrijeme postala najvažniji preduvjet za razvoj stabilnog i kvalitetnog turizma. Naši su hotelijeri u ovoj zimi odlučili uložiti u svoje smještajne objekte, što je izuzetno pozitivno, jer kad njihovi kapaciteti budu spremni i u punom sjaju, Rab će se zaista moći podičiti izvrsnom razinom kvalitete svog smještaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu