Edward Bernays, najmlađe visoko učilište u Hrvatskoj, prvo je osnovano po novoj proceduri Zakona o osiguravanju kvalitete u znanosti i visokom obrazovanju. U dvije akademske godine, sa svojih 200 studenata, postalo je najveći studij komunikacijskog menadžmenta u Hrvatskoj i regiji.
O iskustvima i rezultatima Bernaysa razgovarali smo s dekanom Damirom Jugom, koji objašnjenje za ekspanziju u kratkom roku vidi u nekoliko činjenica. U prvom redu, projekt su dugo pripremali i od početka razvijali iskusni predavači, a uz inovativan pristup promociji nikako nije za zanemariti niti interes koji na tržištu vlada za odnose za javnošću. Naime, riječ je o jednom od najpoželjnijih zanimanja prema ocjeni mlade populacije iznijete u raznim istraživanjima, tvrdi Jugo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu