Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Najviše priznanja njemačkim i britanskim agencijama

Autor: Majda Žujo
01. listopad 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Dobitnici Euro Effie nagrada

Čak 13 od rekordne 22 Euro Effie nagrade otišlo je njemačkim i britanskim agencijama.

Na gala svečanosti održanoj u u Bruxellesu proglašeni su pobjednici Euro Effie nagrada iz osam zemalja diljem Europe.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Čak 13 od rekordne 22 Euro Effie nagrade otišlo je njemačkim i britanskim agencijama, dok ostali pobjednici dolaze iz Francuske, Belgije, Nizozemske, Slovačke, Švedske i Švicarske. Prestižni Euro Effie Grand Prix za izvanrednu efikasnost komunikacije dodijeljen je agenciji M&CSAATCHI.GAD za kampanju "Nothing Compares to Havana". Riječ je o kampanji koja je fokusirana na postizanje veće kubanske autentičnosti brenda i njegovog pozicioniranja kao kulturnog brenda na tržištu, a osvojila je i Zlatnu Effie nagradu. Najveće priznanje primila je pak agencija Grey EMEA koja s četiri osvojene Euro Effie nagrade osigurala i prestižnu titulu "Agencije godine" po peti put u povijesti nagrada. Podružnice Greya u Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji zaslužne su za uspjeh grupe.  Euro Effie nagrade dodjeljuju se za najučinkovitije marketinške kampanje koje su bile aktualne u više zemalja Europe. Hrvatski Effie kandidati svoje će tržišne uspjehe moći odmjeriti početkom 2013. kada se otvaraju prijave za nacionalno natjecanje čiji će rezultati biti poznati u svibnju u sklopu dana komunikacija u organizaciji HURA-e. Ovogodišnjim međunarodnim žirijem Euro Effie nagrada predsjedao je Pierre Woreczek, viši potpredsjednik zadužen za brand strategije McDonald's-a za Europu, a uz njega o najboljima je odlučivalo 26 članova, odnosno predstavnika agencija i oglašivača. 

Na gala svečanosti održanoj u u Bruxellesu proglašeni su pobjednici Euro Effie nagrada iz osam zemalja diljem Europe.

Čak 13 od rekordne 22 Euro Effie nagrade otišlo je njemačkim i britanskim agencijama, dok ostali pobjednici dolaze iz Francuske, Belgije, Nizozemske, Slovačke, Švedske i Švicarske. Prestižni Euro Effie Grand Prix za izvanrednu efikasnost komunikacije dodijeljen je agenciji M&CSAATCHI.GAD za kampanju "Nothing Compares to Havana". Riječ je o kampanji koja je fokusirana na postizanje veće kubanske autentičnosti brenda i njegovog pozicioniranja kao kulturnog brenda na tržištu, a osvojila je i Zlatnu Effie nagradu. Najveće priznanje primila je pak agencija Grey EMEA koja s četiri osvojene Euro Effie nagrade osigurala i prestižnu titulu "Agencije godine" po peti put u povijesti nagrada. Podružnice Greya u Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji zaslužne su za uspjeh grupe.  Euro Effie nagrade dodjeljuju se za najučinkovitije marketinške kampanje koje su bile aktualne u više zemalja Europe. Hrvatski Effie kandidati svoje će tržišne uspjehe moći odmjeriti početkom 2013. kada se otvaraju prijave za nacionalno natjecanje čiji će rezultati biti poznati u svibnju u sklopu dana komunikacija u organizaciji HURA-e. Ovogodišnjim međunarodnim žirijem Euro Effie nagrada predsjedao je Pierre Woreczek, viši potpredsjednik zadužen za brand strategije McDonald's-a za Europu, a uz njega o najboljima je odlučivalo 26 članova, odnosno predstavnika agencija i oglašivača. 

Autor: Majda Žujo
01. listopad 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close