Četvrto izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja održat će se od 14. do 17. travnja u rovinjskom hotelu Lone u organizaciji HURA-e i IAB-a. Jedan od predavača će biti Tom Theys, izvršni dopredsjednik globalne strategije agencije FBC i jedan od vodećih stratega marketinške industrije današnjice, a povodom njegovog nastupa razgovarali smo o načinima promjene ponašanja potrošača.
Što možemo očekivati od vašeg predavanja na Danima komunikacija?
Govorit ću o tome kako se marketinški stručnjaci trebaju fokusirati na ponašanje potrošača više nego nego na njihove stavove, jer je upravo to ono što zapravo utječe na brend. Objasnit ću kako možemo potaknuti potrošača na akciju, što nam bihevioralna znanost otkriva o donošenju odluka i kako povratak tim osnovnim principima može dovesti do boljih i kreativnijih ideja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu