Prema podacima Eurostata, statističkog ureda Europske unije, Hrvati se nalaze ispod prosjeka po posjećenosti kulturnih događanja. U ovome dijelu Europe kulturne sadržaje najviše konzumiraju Slovenci, dok su na europskoj razini apsolutni pobjednici Islanđani sa čak 90 posto posjeta godišnje. S druge strane, Hrvatska je na dnu ljestvice sa skromnih 37 posto stanovnika koji posjete neki kulturni događaj, u odnosu na prosjek Europske unije koji iznosi 64 posto. Ipak, kao pozitivan primjer u ovome negativnom trendu koji je vladao proteklih godina, ističe se upravo završena multimedijska i interaktivna izložba „Croatia je Hrvatska“, koju su u zagrebačkom tunelu Grič organizirali Croatia osiguranje i Turistička zajednica Grada Zagreba.
Riječ je o izložbi koja je razbila predrasude o Hrvatima kao naciji koja je nedovoljno zainteresirana za kulturu i povijest, budući da je privukla rekordnih 100.000 domaćih i stranih posjetitelja u samo 45 dana. Postavši najposjećenijom izložbom godine dokazala je da standardni povijesni sadržaj predstavljen na neuobičajen, zanimljiv i interaktivan način može zainteresirati građane različitih generacija. Svojim neobičnim postavom, interaktivnošću – gdje su sami posjetitelji mogli izlagati svoje obiteljske uspomene te drukčijim pogledom na hrvatsku povijest zainteresirali su, ne samo domaću publiku i zagrebačke turiste, već su privukli pohvale i mjerodavnih svjetskih institucija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu