U gomili medija koje koristimo u poslovne svrhe i masi konkurencije, tajming značajno utječe na rezultate i efikasnost. U praćenju statističkih pokazatelja, za idealno, optimalno ili adekvatno vrijeme objave sadržaja uzimaju se u obzir faktori – brendovi koji objavljuju sadržaj, publika i njihove navike, vrsta poslovanje (B2B ili B2C) i tržište. Iznesene statistike u nastavku blog posta prezentiraju prosjeke, a ne treba zanemariti i faktore koji mijenjaju te statistike na dnevnoj bazi, kao što su primjerice eksterni – “vrijeme pri kojem veliki dio ciljane skupine nije online”, do širih kretanja poput trenutnog primjera Europskog nogometnog prvenstva.
Počnimo od najuobičajnijeg i najčešćeg komunikacijskog kanala – e-maila! Zaključci su temeljeni na istraživanjima najvećih newsletter servisa poput Mailchimpa, kao i ostalih globalnih komunikacijsko-konzultantskih kuća, piše BizIT.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu