Pojmove strategije i taktike ne razumiju, ili bar ne koriste svi na isti način.
Mijailović
Zanimljiv mi je bio pogled na strategiju iz drugog kuta
Različite kompanije i brendovi vide ih različito, no ključno je da strategija i taktika budu usklađene kako bi bile fokusirane na dugoročne benefite, pogotovo kada su opstanak i prodaja brenda pod pritiskom. Kako biti uspješan u tome, marketinškim stručnjacima različitih profila nedavno je u Zagrebu pokušao dočarati i Sam Moorthy, profesionalni konzultant i trener. "U današnjem poslovanju, a posebno u brend marketingu i komunikacijama svi gledaju kako što prije doći do rezultata. Svi rezultat očekuju odmah, rast očekuju odmah. Ja to poštujem, no potrebno se fokusirati i na dugoročnu korist", kazao nam je Moorthy koji je vodio prvu ovosezonsku HowToWow radionicu koje organizira Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu