Na Dane komunikacija, središnji nacionalni festival oglašavanja koji se od 16 do19. travnja 2015. održava u Rovinju, dolazi globalni brend direktor Adidasa, Thomas van Schaik.
Svojom #allinornothing kampanjom za lanjsko Svjetsko prvenstvo u nogometu nadmašio je svu konkurenciju u real-time marketingu. Thomas van Schaik ima preko 20 godina radnog iskustva u internacionalnom sportskom marketingu. Karijeru je započeo u NFL europskom nogometnom timu Amsterdam Admirals te u PSV Eindhovenu prije nego što se 2001. pridružio Adidasu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uobičajene blasfemije marketingaša kojima više nitko ne vjeruje
Uključite se u raspravu