Oglašivači su u 2015. godini na zakup oglasnog prostora primarnih komunikacijskih kanala poput televizije, novina, magazina, radija, postera i interneta utrošili nešto manje od 1,5 milijardi ili 3,1 posto više u odnosu na godinu ranije. Paralelno s time u 2015. je zabilježen i značajan rast internetskog oglašavanja koje je u odnosu na 2014. bilo snažnije za čak 43,6 posto, sugeriraju rezultati AdEx (Advertising Expenditure) istraživanja koje prvodi Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA). Prognoze ukazuju da bi u 2016. godini budžeti digitalnog oglašavanja mogli prestići i televizijske budžete.
U posljednjih nekoliko godina, a zahvaljujući pojavi integriranog komuniciranja, pojam digitalno zamijenio je pojam internetski s obzirom na to da se njime podrazumijeva nekoliko različitih platformi, a ne više isključivo stolno računalo ili laptop. Ljudska potreba za što većom mobilnošću i fleksibilnošću uvelike diktira trendove i na medijskom i na marketinškom planu, a da će promjene biti sve veće i sve češće jasno je već iz tempa tehnološkog razvoja. Primjerice, iako odavno nije jedini, televizija je još uvijek jedan od masovnijih medija koji je doživio promjenu i prožimanje s drugim kanalima komunikacije. Pojava internetske televizija omogućila je da svako kućanstvo ima i do nekoliko stotina programa što podrazumijeva pristup još većem broju potrošača, pa u skladu s time već niz godina i brendovi imaju vlastite specijalizirane programe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Već je sezona kiselih krastavaca? Očajno odrađena tema.
Uključite se u raspravu