Poslovni.hr

Mogu li budžeti za digitalno oglašavanje prestići televizijske?
Podijelite:
Potreba za što većom mobilnošću i fleksibilnošću uvelike diktira trendove na marketinškom planu/Foto
Potreba za što većom mobilnošću i fleksibilnošću uvelike diktira trendove na marketinškom planu/Fotolia
Potreba za što većom mobilnošću i fleksibilnošću uvelike diktira trendove na marketinškom planu/Foto
HURA je 2014. provela istraživanje koje je pokazalo da su ukupni prihodi agencija između dva i deset
HURA je 2014. provela istraživanje koje je pokazalo da su ukupni prihodi agencija između dva i deset milijuna kuna godišnje/Fotolia
HURA je 2014. provela istraživanje koje je pokazalo da su ukupni prihodi agencija između dva i deset
Thumbs 0
Thumbs 1
Potreba za što većom mobilnošću i fleksibilnošću uvelike diktira trendove na marketinškom planu/Fotolia
SLIKA: 1 od 2
HURA je 2014. provela istraživanje koje je pokazalo da su ukupni prihodi agencija između dva i deset milijuna kuna godišnje/Fotolia
SLIKA: 1 od 2

New Report

Close