Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Međunarodni uspjeh hrvatskih brendova

Autor: Marta Duić
07. ožujak 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Nagrađeni za rad na tri hrvatska brenda

Nagrađeni za rad na tri hrvatska brenda.

Brend konzultanti iz hrvatskog Brandoctora osmu godinu zaredom osvojili su najcjenjeniju svjetsku nagradu iz područja rebrandinga Rebrand100 Global Awards i to za rad na tri hrvatska brenda. Posebnu Distinction nagradu dobili su za rebranding Frodda i AutoZubaka, dok su za rebranding Degordiana nagrađeni nagradom Merit.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ti su se hrvatski brendovi nadmetali s brendovima iz 42 zemlje, a postignutim rezultatima našli su se uz bok ili čak ispred nekih od vodećih svjetskih brendova poput Land Rovera, Cadillaca, Alitalie i UBS-a. Poslovni rezultati koje su ostvarili Froddo, AutoZubak i Degordian nakon rebrandinga potvrđuju i svjedoče o važnosti brand strategije za cjelokupno poslovanje.

Brend konzultanti iz hrvatskog Brandoctora osmu godinu zaredom osvojili su najcjenjeniju svjetsku nagradu iz područja rebrandinga Rebrand100 Global Awards i to za rad na tri hrvatska brenda. Posebnu Distinction nagradu dobili su za rebranding Frodda i AutoZubaka, dok su za rebranding Degordiana nagrađeni nagradom Merit.

Ti su se hrvatski brendovi nadmetali s brendovima iz 42 zemlje, a postignutim rezultatima našli su se uz bok ili čak ispred nekih od vodećih svjetskih brendova poput Land Rovera, Cadillaca, Alitalie i UBS-a. Poslovni rezultati koje su ostvarili Froddo, AutoZubak i Degordian nakon rebrandinga potvrđuju i svjedoče o važnosti brand strategije za cjelokupno poslovanje.

Autor: Marta Duić
07. ožujak 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close