Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Međunarodna utrka prvaka bez gledatelja

Autor: Nikolina Buljan / VLM, Darko Bičak
02. siječanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Tomislav Pervan, direktor Arene Zagreb

Ostvareni su samo predviđeni poslovni gubitci, sponzori ne komentiraju.

Gotovo milijun kuna uložilo se u postavljanje kružne automobilske piste u zatvoreni prostor zagrebačke Arene, dovođenje poznatih svjetskih imena iz automobilističkog vrha, promociju i ostale aktivnosti vezane uz organizaciju Međunarodne utrke prvaka – IWC (International Winners Championship) koja se u prosincu održala u Zagrebu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Arena je bila spremna primiti 15.000 zaljubljenika u auto utrke, a došlo ih je samo tristotinjak. "Posjeta je bila slaba dijelom zbog loših vremenskih uvjeta, što nam potvrđuje veliki broj kupljenih, a neiskorištenih ulaznica. Svjesni smo kako je razlog slabog posjeta i kratak rok promocije eventa, no ostvareni su samo predviđeni poslovni gubitci", kažu iz Ictinus Grupe koja je bila zadužena za provođenje organizacijske strategije.  Spomenute predviđene poslovne gubitke tako će morati podmiriti strani vlasnik licence IWC-a te organizator utrke, hrvatska tvrtka Soleo Media uz pomoć partnera i sponzora među kojima su Triglav osiguranje, Red bull, Renault, Gašparić grupa.

Gotovo milijun kuna uložilo se u postavljanje kružne automobilske piste u zatvoreni prostor zagrebačke Arene, dovođenje poznatih svjetskih imena iz automobilističkog vrha, promociju i ostale aktivnosti vezane uz organizaciju Međunarodne utrke prvaka – IWC (International Winners Championship) koja se u prosincu održala u Zagrebu.

Arena je bila spremna primiti 15.000 zaljubljenika u auto utrke, a došlo ih je samo tristotinjak. "Posjeta je bila slaba dijelom zbog loših vremenskih uvjeta, što nam potvrđuje veliki broj kupljenih, a neiskorištenih ulaznica. Svjesni smo kako je razlog slabog posjeta i kratak rok promocije eventa, no ostvareni su samo predviđeni poslovni gubitci", kažu iz Ictinus Grupe koja je bila zadužena za provođenje organizacijske strategije.  Spomenute predviđene poslovne gubitke tako će morati podmiriti strani vlasnik licence IWC-a te organizator utrke, hrvatska tvrtka Soleo Media uz pomoć partnera i sponzora među kojima su Triglav osiguranje, Red bull, Renault, Gašparić grupa.

Nitko od njih nije nam odgovorio kako pravdaju to što su uložili novac da njihovi logotipi budu izvješeni pred praznim gledalištem. Tomislav Pervan, direktor Arene Zagreb kaže kako je organizacija bila na razini. "Taj događaj jedan je od  rijetkih u Zagrebu koji zbog vremenskih uvjeta nije bio odgođena i od organizatora smo dobili pohvale da je priprema i podrška s naše strane bila na visokoj razini", kaže Pervan. Unatoč lošoj posjećenosti, organizatori će, kaže, morati platiti puni trošak najma dvorane i sve popratne troškove.Na pitanje hoće li se unatoč lošem ovogodišnjem odazivu odvažiti utrku organizirati i druge godine iz Ictinus Grupe odgovaraju: "Ne odustajemo!" Sada su, navode, bogatiji  za jedno veliko iskustvo koje će im pomoći da sljedeće utrke budu još kvalitetnije.

Autor: Nikolina Buljan / VLM, Darko Bičak
02. siječanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close