Gotovo milijun kuna uložilo se u postavljanje kružne automobilske piste u zatvoreni prostor zagrebačke Arene, dovođenje poznatih svjetskih imena iz automobilističkog vrha, promociju i ostale aktivnosti vezane uz organizaciju Međunarodne utrke prvaka – IWC (International Winners Championship) koja se u prosincu održala u Zagrebu.
Arena je bila spremna primiti 15.000 zaljubljenika u auto utrke, a došlo ih je samo tristotinjak. "Posjeta je bila slaba dijelom zbog loših vremenskih uvjeta, što nam potvrđuje veliki broj kupljenih, a neiskorištenih ulaznica. Svjesni smo kako je razlog slabog posjeta i kratak rok promocije eventa, no ostvareni su samo predviđeni poslovni gubitci", kažu iz Ictinus Grupe koja je bila zadužena za provođenje organizacijske strategije. Spomenute predviđene poslovne gubitke tako će morati podmiriti strani vlasnik licence IWC-a te organizator utrke, hrvatska tvrtka Soleo Media uz pomoć partnera i sponzora među kojima su Triglav osiguranje, Red bull, Renault, Gašparić grupa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu