U Zagrebu je prošlog tjedna na Advanced Program in Business (APB) gostovao marketinški stručnjak poslovne škole Georgia Institute of Technoloy Ajay K. Kohli.
Nakon šest godina u privatnom biznisu kao konzultant kompanija poput Coca-Cole, IBM-a, Shella i Svjetske banke, Kohli je danas među 100 najcitiranijih autora na području biznisa i ekonomije te urednik časopisa Journal of Marketing. Predavao je, između ostalog, na Harvard Business School, University of Texas i talijanskom Bocconiju. U razgovoru za Poslovni dnevnik govori o tome zašto ne treba bespogovorno slušati klijenta te koje su zamke postprodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu