Promjena načina konzumacije informacija dovela je do povećanja budžeta marketinških kampanji između 20 i 30 posto u korist digitalnih platformi, što je trend koji će se u sljedećim godinama dodatno osnažiti, zaključak je okruglog stola Digitalno oglašavanje 4.0 – novo osvajanje cyber prostora, održanog u petak u prostorijama Poslovnog dnevnika.
Blagojević
Danas je klijentima važno napomenuti da će Internet postojati s njima ili bez njih, ali o vama će se na njemu zasigurno i pričati, pa je bolje da ste tamo.
"Dok smo se nekoć okupljati u 19.30 sati pred Dnevnik da bismo se informirali, danas informacije i razne sadržaje konzumiramo kada i gdje nam odgovara. Takve promjene uvelike su utjecale na oblikovanje marketinških strategija i taktika, brendovi biraju vrijeme i kanale komunikacije ovisno o senzibiliziranosti potrošača za pojedinu temu", smatra Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica agencije Bruketa&ŽinićOM. Naglasila je i važnost kontinuirane edukacije o potencijalima digitalnog i integriranog komuniciranja, dodavši da je misija kreativne i marketinške industrije upravo pokazati što se sve na digitalnim platformama može raditi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Digitalna transformacija poslovanja podrazumijeva i potpuno drukčiji pristup u planiranju i provedbi medijskih kampanja kao i potrebu za “customer centric approuchu” svake kompanije. Nove “digitalne” generacije gotovo da i ne konzumiraju TV kao medij. Njihov život se preselio na internet. To je velika promjena koju moramo prihvatiti svi koji se bavimo prodajom, a svi mi nešto prodajemo.
Tvrtke koje se ne mogu snaći na novom digitalnom tržištu i ne znaju iskoristiti prednosti digitalne ekonomije neminovno će nestati s tržišta. Važnost digitalne transformacija poslovanja je neupitna i ona se mora dogoditi SADA! Nema odgađanja.
Uključite se u raspravu