Poslovni.hr

Marketinške kampanje ‘podebljane’ 30 posto u korist digitalnih platformi
Podijelite:
Darko Bakarić (Media polis), Nataša Blagojević (Dialog), Sanja Petek Mujačić (Bruketa&Žinić), Josip
Darko Bakarić (Media polis), Nataša Blagojević (Dialog), Sanja Petek Mujačić (Bruketa&Žinić), Josip Balek (UNEX), Maja Šplajt (Real grupa) i Vedran Petranović (Advans)/ Žarko Bašić/PIXSELL
Darko Bakarić (Media polis), Nataša Blagojević (Dialog), Sanja Petek Mujačić (Bruketa&Žinić), Josip
Čak 80 posto socijalnih kontakata odvija se preko ekrana, poručili su predstavnici najpoznatijih hrv
Čak 80 posto socijalnih kontakata odvija se preko ekrana, poručili su predstavnici najpoznatijih hrvatskih marketinških agencija/Žarko Bašić/PIXSELL
Čak 80 posto socijalnih kontakata odvija se preko ekrana, poručili su predstavnici najpoznatijih hrv
Thumbs 0
Thumbs 1
Darko Bakarić (Media polis), Nataša Blagojević (Dialog), Sanja Petek Mujačić (Bruketa&Žinić), Josip Balek (UNEX), Maja Šplajt (Real grupa) i Vedran Petranović (Advans)/ Žarko Bašić/PIXSELL
SLIKA: 1 od 2
Čak 80 posto socijalnih kontakata odvija se preko ekrana, poručili su predstavnici najpoznatijih hrvatskih marketinških agencija/Žarko Bašić/PIXSELL
SLIKA: 1 od 2

New Report

Close