Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Mamac za fanove nogometa

Autor: Božica Babić
21. rujan 2015. u 22:01
Podijeli članak —
Nogometnu opremu je isprobao i Dinamovac Marko Pjaca

Iza projekta stoje brat i sestra Mirela i Miro Grizelj s tvrtkom MG-Šport, a zagrebačka trgovina 12. je objekt ovog lanca.

U metropolu je stigla FootballMania, prva specijalizirana trgovina nogometnom opremom u regiji, a smjestila se na više od 300 četvornih metara u šoping centru Point u zagrebačkom naselju Vrbani.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iza ovog projekta stoje brat i sestra  Mirela i Miro Grizelj s tvrtkom MG-Šport osnovanom u Splitu još 1992., koja danas zapošljavaju 50 djelatnika. Zagrebačka lokacija dvanaesti je objekt u maloprodajnoj mreži MG-Športa, ostali su raspršeni od Makarske preko Splita i Šibenika do Imotskog. Međutim, lokacija u metropoli jedinstvena je naspram ponude u svim ostalim trgovinama.

U metropolu je stigla FootballMania, prva specijalizirana trgovina nogometnom opremom u regiji, a smjestila se na više od 300 četvornih metara u šoping centru Point u zagrebačkom naselju Vrbani.

Iza ovog projekta stoje brat i sestra  Mirela i Miro Grizelj s tvrtkom MG-Šport osnovanom u Splitu još 1992., koja danas zapošljavaju 50 djelatnika. Zagrebačka lokacija dvanaesti je objekt u maloprodajnoj mreži MG-Športa, ostali su raspršeni od Makarske preko Splita i Šibenika do Imotskog. Međutim, lokacija u metropoli jedinstvena je naspram ponude u svim ostalim trgovinama.

 "Projektom FootballMania započinju nogometnu priču koja je zapravo znatno posebnija od klasične trgovine s policama punim sportske opreme. Bit će to pravi regionalni nogometni 'place to be', zamišljen kao ekskluzivna prodavaonica, ali istodobno i mjesto druženja ne samo nogometaša već i svih ljubitelja nogometa", ističu oni te dodaju kako potencijalnim korisnicima stavljaju na raspolaganje i web shop, blog, te društvene mreže s raznim besplatnim edukativnim materijalima namijenjenim kako klubovima, igračima i trenerima tako i roditeljima malih nogometaša te navijačima. Ilustrativno su to posvjedočili i na otvaranju kada su se u prostoru FootballManie okupili predstavnici više generacija.

 Oni kojima je nogomet bio ili je još uvijek profesionalni izazov, odnosno tek ugodna rekreacija u slobodno vrijeme, kao i mali 'kikići' koji tek sanjaju postati nogometaši. Došli su Dario Šimić, Igor Bišćan, Tomislav Šokota i Jerko Leko, ali i predstavnici mlade generacije, aktualne Dinamove uzdanice Marko Pjaca, Marko Rog, Ante Ćorić i El Albi Hillel Soudani.

Na policama su u ponudi svi top modeli brendova Adidas i Nike kao i premijere njihove opreme za nogomet te  obuća za sve vrste terena, tekstil, replike dresova najpoznatijih nogometnih klubova i reprezentacija, lopte i ostala oprema. Asortiman su kreirali za sve profile kupaca, kažu Grizelji, neovisno je li riječ o početnicima, profesionalcima, trenerima, sucu ili navijaču dok su posebne ponude osmišljene za klubove, akademije i škole nogometa.

Profil tvrtke

Prihod raste

MG-Šport prema bazi podataka portala Poslovna Hrvatska od 2010. bilježi rast prihoda, uz iznimku 2011. kada je iznosio 13 milijuna kuna. Naime, za 2010. iskazan je prihod od 15 milijuna kuna, u 2012. je narastao na 16 milijuna da bi u 2013. skočio na 21,4 milijuna, dok je 2014. zaključena s rezultatom 23,4 milijuna kuna.   

Autor: Božica Babić
21. rujan 2015. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close