Početkom godine najveći svjetski proizvođač luksuznih proizvoda, grupa LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), u izvještaju o financijskim rezultatima za prethodnu godinu objavio je da je ostvario 3,06 milijardi eura neto dobiti, što je bilo (iako samo 1 posto) bolje nego godinu prije.
Prihodi od prodaje skočili su 16 posto i dosegnuli 23,6 milijardi eura, čemu je, kako su se pohvalili, najviše pridonio rast prodaje u Aziji i dobri rezultati brenda Louis Vuitton. Shodno toj informaciji očekivalo se da će vlasnici luksuznih brendova financijsku krizu prebroditi gotovo neokrznuti, no istina se pokazala ipak malo drukčijom. Posljednjih mjeseci upravo iz LVMH-a stiže informacija o laganom usporavanju rasta – za što su i ovoga puta "okrivili" upravo brzorastuća tržišta poput Kine, koja su im godinu prije donijela prividan mir, a u kojima se sada osjeti stagnacija. Da medalja ima dva lica pokazali su konkurentski luksuzni brendovi Prada (PRDSY) i Herm?s (HESAF). Kineska priča o luksuzu, prema njihovim iskustvima, nešto je složenija. Ta su se dva luksuzna giganta pokazala boljim poznavateljima kretanja trendova na tom tržištu. Na vrijeme su se pripremili te određenim zaokretima u svojim marketinškim strategijama izbjegli ono što se dogodilo ne samo Vuittonu nego i Burberryju. "Do prije nekoliko godina bilo je uobičajeno da kineski muškarci ponosno pokazuju marku brenda koju nose", tvrdi predsjednik HSBC-a za trgovanje robom široke potrošnje Erwan Rambourg.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu