Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lexus u Hrvatskoj

Autor: Saša Vejnović
25. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Lexus, luksuzna Toyotina marka automobila, konačno dolazi u Hrvatsku 5. lipnja kada će centar Lexus Zagreb otvoriti svoja vrata. Riječ je o jednoj od najprestižnijih svjetskih marki koja dosad nije bila zastupljena u Hrvatskoj. Prema planovima Toyote, Hrvatska u ovoj godini, odnosno u idućih šest mjeseci, planira se prodati 80 vozila, a u sljedećoj godini 130 vozila. Očekuje se također da u udjelu hibridnih vozila Lexus ostvari 25 posto, što bi činilo oko tri posto premium segmenta. No kako takvu tehnologiju na hrvatskom tržištu u premium segmentu nudi isključivo Lexus, time bi ostvarili zapravo sto posto tržišnog udjela prestižnih hibridnih vozila. Kako se trendovi u općenitom automobilskom tržištu kreću k dodatnoj segmentaciji i porastu modernih SUV segmenta, jednak je trend i u premium klasi. Za razliku od 1990 godine, kada je u premium segmentu bilo svega 42 modela, danas ih je više od 80. No Lexus je ispred konkurencije kada se uspoređuju podatci o štetnosti po okoliš upravo zbog hibridnih vozila koje imaju u gotovo čitavoj svojoj gami (GS 450h, LS 600h, RX 400h). Primjerice, RX400H emitira 192 grama CO2 po kilometru, a Lexus GS450H emitira 186 grama CO2 po kilometru, što je daleko manje od konkurencije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Lexus, luksuzna Toyotina marka automobila, konačno dolazi u Hrvatsku 5. lipnja kada će centar Lexus Zagreb otvoriti svoja vrata. Riječ je o jednoj od najprestižnijih svjetskih marki koja dosad nije bila zastupljena u Hrvatskoj. Prema planovima Toyote, Hrvatska u ovoj godini, odnosno u idućih šest mjeseci, planira se prodati 80 vozila, a u sljedećoj godini 130 vozila. Očekuje se također da u udjelu hibridnih vozila Lexus ostvari 25 posto, što bi činilo oko tri posto premium segmenta. No kako takvu tehnologiju na hrvatskom tržištu u premium segmentu nudi isključivo Lexus, time bi ostvarili zapravo sto posto tržišnog udjela prestižnih hibridnih vozila. Kako se trendovi u općenitom automobilskom tržištu kreću k dodatnoj segmentaciji i porastu modernih SUV segmenta, jednak je trend i u premium klasi. Za razliku od 1990 godine, kada je u premium segmentu bilo svega 42 modela, danas ih je više od 80. No Lexus je ispred konkurencije kada se uspoređuju podatci o štetnosti po okoliš upravo zbog hibridnih vozila koje imaju u gotovo čitavoj svojoj gami (GS 450h, LS 600h, RX 400h). Primjerice, RX400H emitira 192 grama CO2 po kilometru, a Lexus GS450H emitira 186 grama CO2 po kilometru, što je daleko manje od konkurencije.

Autor: Saša Vejnović
25. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close