Lexus, luksuzna Toyotina marka automobila, konačno dolazi u Hrvatsku 5. lipnja kada će centar Lexus Zagreb otvoriti svoja vrata. Riječ je o jednoj od najprestižnijih svjetskih marki koja dosad nije bila zastupljena u Hrvatskoj. Prema planovima Toyote, Hrvatska u ovoj godini, odnosno u idućih šest mjeseci, planira se prodati 80 vozila, a u sljedećoj godini 130 vozila. Očekuje se također da u udjelu hibridnih vozila Lexus ostvari 25 posto, što bi činilo oko tri posto premium segmenta. No kako takvu tehnologiju na hrvatskom tržištu u premium segmentu nudi isključivo Lexus, time bi ostvarili zapravo sto posto tržišnog udjela prestižnih hibridnih vozila. Kako se trendovi u općenitom automobilskom tržištu kreću k dodatnoj segmentaciji i porastu modernih SUV segmenta, jednak je trend i u premium klasi. Za razliku od 1990 godine, kada je u premium segmentu bilo svega 42 modela, danas ih je više od 80. No Lexus je ispred konkurencije kada se uspoređuju podatci o štetnosti po okoliš upravo zbog hibridnih vozila koje imaju u gotovo čitavoj svojoj gami (GS 450h, LS 600h, RX 400h). Primjerice, RX400H emitira 192 grama CO2 po kilometru, a Lexus GS450H emitira 186 grama CO2 po kilometru, što je daleko manje od konkurencije.
Lexus, luksuzna Toyotina marka automobila, konačno dolazi u Hrvatsku 5. lipnja kada će centar Lexus Zagreb otvoriti svoja vrata. Riječ je o jednoj od najprestižnijih svjetskih marki koja dosad nije bila zastupljena u Hrvatskoj. Prema planovima Toyote, Hrvatska u ovoj godini, odnosno u idućih šest mjeseci, planira se prodati 80 vozila, a u sljedećoj godini 130 vozila. Očekuje se također da u udjelu hibridnih vozila Lexus ostvari 25 posto, što bi činilo oko tri posto premium segmenta. No kako takvu tehnologiju na hrvatskom tržištu u premium segmentu nudi isključivo Lexus, time bi ostvarili zapravo sto posto tržišnog udjela prestižnih hibridnih vozila. Kako se trendovi u općenitom automobilskom tržištu kreću k dodatnoj segmentaciji i porastu modernih SUV segmenta, jednak je trend i u premium klasi. Za razliku od 1990 godine, kada je u premium segmentu bilo svega 42 modela, danas ih je više od 80. No Lexus je ispred konkurencije kada se uspoređuju podatci o štetnosti po okoliš upravo zbog hibridnih vozila koje imaju u gotovo čitavoj svojoj gami (GS 450h, LS 600h, RX 400h). Primjerice, RX400H emitira 192 grama CO2 po kilometru, a Lexus GS450H emitira 186 grama CO2 po kilometru, što je daleko manje od konkurencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu