Proces tranzicije Hrvatske iz zemlje pogođene ratnim zbivanjima, do poznatoga turističkog odredišta bio je poprilično dug i uglavnom spontan, ali nikako stručno vođen proces.
Posljednjih godina filmska industrija, zahvaljujući poznatim televizijskim serijama i filmovima, odigrala je važnu ulogu u rebrandingu Hrvatske kao turističke destinacije. Istraživanja pokazuju kako turistima u donošenju odluke gdje će putovati važnu ulogu igraju društveni mediji i popularan sadržaj. S porastom i popularizacijom medijskih tehnologija popularna kultura također je doživjela značajan porast popularnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu