Sedmo izdanje godišnjeg izvješća Ericsson ConsumerLaba o TV i medijima pokazuje snažan i brzi pomak u gledanju TV i video sadržaja prema mobilnosti. Izvješće također pokazuje da, premda je gledanje mobilnih video i TV sadržaja na zahtjev snažno raslo u zadnjih sedam godina, pretraživanje sadržaja ostaje velika frustracija za korisnike.
Ukupna gledanost ne opada
Prosječno vrijeme gledanja na mobilnim uređajima raslo je više od 200 sati godišnje od 2012., što je u konačnici pridonijelo i većem ukupnom gledanju TV i video sadržaja za dodatnih 1,5 sati tjedno. Veliki val mobilnog gledanja zasjenjen je padom gledanosti sadržaja na fiksnim zaslonima od 2,5 sati tjedno, no svejedno ukupna gledanost TV i video sadržaja ne opada. Tjedni udio vremena provedenog u gledanju TV i video sadržaja na mobilnim uređajima porastao je 85 posto u razdoblju od 2010. do 2016., dok je u istom razdoblju na fiksnim zaslonima je pao 14 posto. Oko 40 posto korisnika globalno vrlo je zainteresirano za mobilni podatkovni plan koji uključuje neograničeni streaming video sadržaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu