Iz neumorne potrage za savršenim festivalskim pivom kakvo do sada u Hrvatskoj, a kažu i dobrom dijelu svijeta nije postojalo, hrvatski The Garden Collective predstavio je novi proizvod pomalo neuobičajenog, ali svakako intrigantnog naziva – Shkoop. O čemu se točno radi objasnili su autori inovacije ističući kako je Shkoop Lager “svojevrsna mala revolucija koja će pojam uživanja u glazbi i pivu podići na novu razinu”.
Samo pivo nastalo je suradnjom The Garden Productionsa, organizatora na sceni etabliranih i sad već kultnih ljetnih glazbenih događanja u Hrvatskoj te njihove nagrađivane sestre tvrtke, The Garden Brewery, koja ga proizvodi za The Garden Collective. Njihovo craft pivo iz Hrvatske se izvozi u više od 30 zemalja diljem svijeta.
Uspješne suradnje
Podsjetimo, cijela priča The Gardena počela je još 2005. kad je glazbeni producent i party majstor Nick Colgan osnovao klub u Zadru. Iza sebe je već imao dugogodišnje iskustvo s organiziranjem partyja u Argentini i Kaliforniji, a tijekom jednog odmora u Hrvatskoj u zadarskim zidinama otkrio je lounge-bar. Vrhunske glazbene događaje u Hrvatskoj organizira već više od 20 godina, a 2016. godine osnovan je u Zagrebu The Garden Brewery koji će ubrzo postati na europskoj razini nagrađivana mikropivovara.
Odmak od uobičajenih okusa piva cijelo vrijeme je bio u habitusu, pa su tako uz osnovne stilove Pale Ale, Pilsner, Stout i IPA, inovirali i kuhali razna piva, od sočnih Florida Weisse Soura, do zimskih Imperial Stout stilova, poput Toffee & Hazelnut and Vanilla & Chocolate, zatim Hazy IPA, klasični Sour stilove poput Rhubarb & Strawberry Sour ili Cherry & Plum Sour. Uspješno eksperimentiranje s okusima donijelo im je suradnje s nekim od najzanimljivijih europskih pivovara poput poljske Stu Mostow ili luksemburškog Totenhopfen.
Postpandemijski oporavak turizma, ali i kompletne event industrije, s turističkim brojkama koje su počele nadmašivati one od prije 2020., dodatno je potaknuo potragu za novitetima, a Shkoop je očito pomno lansiran, taman uoči nove turističke i festivalske sezone – od prošlog tjedna dostupan je u The Garden Taproomu na Slavonskoj aveniji u Zagrebu.
“Shkoop je sastavni dio strategije brenda The Garden Productions u budućnosti, s dosljednim vizualnim identitetom i, naravno, istim temeljnim vrijednostima. Ono što je posebno je da svaka limenka nosi QR kod koji vodi izravno na Mixcloud kanal The Garden Productionsa, kako bi iskustvo sa Shkoop pivom bilo upotpunjeno pažljivo odabranim glazbenim miksevima koji odražavaju energiju najpoznatijih hrvatskih festivala. Taj novitet uz samo gastro uživanje, izvrsna je prilika da se posjetitelji iz cijelog svijeta upoznaju s glazbom koja je nastala na ljetnim festivalima u Hrvatskoj”, ističu iz Garden Collectiva te najavljuju nagradne igre za posjetitelje na društvenim mrežama i web stranici – neke od nagrada su i ulaznice za Glamping i ljetna događanja u The Garden Resortu u Tisnom.
Zašto Shkoop?
A otkud naziv Shkoop? Riječ je, kažu, o reinterpretaciji kolokvijalnog izraza za “popiti pivo”, obogaćenom zaigranim prizvukom originalnosti – uključujući i “Shhh”. Shkoop je, ističu, poziv na povezivanje, slavlje okusa, kulture i radosti otkrivanja.
Okusa u seriji je i ovaj put – cijela paleta. Od laganog i osvježavajućeg Shkoop Straight Up Lagera do Sunshine Editiona koji je, kako navode, “osunčani ananas koji pleše sa živahnom koricom limuna” te Shkoop NØ-a koji “spaja osvježavajuću hrskavost i odvažnu jasnoću s 0% alkohola”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu