Krajem siječnja izložba Croatia je Hrvatska, održana tijekom jeseni 2017. u tunelu Grič u Zagrebu kao dio obljetnice Croatia osiguranja, dobila je nagradu za najbolje dizajniranu izložbu na svijetu prema mišljenju svjetskog udruženja dizajnera interijera. Žiri je odluku objasnio vrlo jednostavno: "Pobjednici su pokazali koliku moć ima kvalitetan dizajn u emocionalnom povezivanju s korisnicima. Bilo nam je drago vidjeti raznolikost inovativnog, toplog i funkcionalnog dizajna interijera iz cijeloga svijeta".
Uz agenciju Brigada na projektu su radili timovi korporativnih komunikacija Adris grupe i Croatia osiguranja te agencije Millenium promocija i Bruketa&Žinić&Grey, u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba. "I prije razvijanja koncepta znali smo da želimo postaviti izložbu koja treba biti doživljaj u prostoru. Tražili smo neuobičajen prostor koji je sam po sebi doživljaj i otvara mogućnosti da se sadržaj poveže s prostorom i stvori jedinstvenu priču. Znali smo da trebamo prikazati povijest i tunel se svojom linearnom formom pokazao kao idealan za takav način izlaganja. Hodanje kroz povijest s raznim doživljajima i nepredviđenim stvarima koji vas dočekaju putem", prisjetila se Marina Brletić, arhitektica i voditeljica specijalnih projekata u Brigadi. Prije tri godine kada su započeli raditi na ideji tunel Grič nije bio saniran i iako je sanacijom otklonjeno dosta problema, nisu smjeli, kaže, apsolutno ništa pričvrstiti, bušiti niti na bilo koji način zadirati u tunel.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu